TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> سیب

دختری با تمامه دل بستگیهایش

میخوام یه شعر بزارم ممکنه قبلا شنیده باشین یا خونده باشین .......من عاشقه این شعرم

تو به من خندیدی

و نمیدانستی من به چه دلهره از باغچه ی همسایه

سیب را دزدیدم

باغبان از پی من تند دوید

سیب را دست تو دید

غضب آلوده به من کرد نگاه

سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک

و تو رفتی و هنوز سالهاست که در گوش من آرام آرام

خش خش گام تو تکرار کنان

می دهد آزارم

و من اندیشه کنان
غرق این پندارم

که چرا خانه کوچک ما سیب نداشت؟؟!!




نظرات شما عزیزان:

amir74
ساعت17:05---18 آذر 1390
سلام آیسان جون وب خیلی قشنگی داری ایول

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 17 آذر 1390برچسب:,ساعت18:15توسط ایسان | |